Klientide rahulolu on Omaraha OÜ jaoks esmatähtis. Käesoleva kaebuste lahendamise korra eesmärgiks on teavitada Sind sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saad Omaraha OÜ tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse esitada, millal ja kuidas Omaraha OÜ Sinu kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võid Sa esitada erapooletu seisukoha saamiseks Omaraha OÜ tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.
Meie kontaktandmed on kättesaadavad kodulehel www.omaraha.ee.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (tarbijad): Sõle 23a, 10614 Tallinn, www.ttja.ee, tarbijate nõuandetelefon 620 1707, e-post info@ttja. Tarbijad võivad vaidluse lahendamiseks pöörduda ka ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole, mille menetlusreeglid on kättesaadavad veebilehel https://komisjon.ee. Sidevahendi abil sõlmitud lepingust tulenevad kaebused saab esitada ka veebipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Finantsinspektsioon: Sakala 4, 15030 Tallinn, www.fi.ee, telefon 668 0500, e-post info@fi.ee.
Andmekaitse Inspektsioon: Tatari 39, 10134 Tallinn, www.aki.ee, tel 627 4135, e-post: info@aki.ee.