Turvaline e-poodlemine on mugavam kui kunagi varem

Written on 24.03.2020

Turvaline e-poodlemine on mugavam kui kunagi varem

Turvaline e-poodlemine on mugavam kui kunagi varem

 

Praeguses eriolukorras on mõistlik püsida kodus. Hetkel veedavad paljud meist oma tööpäevad kodukontoris ja avalikke kohti külastatakse harvem. Üha enam kogub populaarsust mugav ja kiire interneti teel ostmine: see on heaks lahenduseks tarbekaupade ja toidu tellimiseks kodust lahkumata.

Omaraha on eestimaine ettevõte ja meie jaoks on Eesti inimeste heaolu olulisim. Kuna Omaraha teenus toimib virtuaalselt, siis vaatamata eriolukorrale jätkub meie igapäevatöö tavapärasele - oma klientidele oleme alati olemas! Kui turvaline aga on e-poodlemine ja mida peaks silmas pidama, kui asuda sooritama oste internetist?

Tegelikult on internetist vajaliku ja soodsa kauba ostmine mugavam ja turvalisem kui arvatagi võib. Peamine põhjus, miks e-ostlemist kaaluda, on selle paindlikkus ja mugavus – ostu saad teha endale valitud ajal ja kohas, peaasi, et on olemas arvuti või nutitelefon.

Statistikast ilmneb, et valdav enamus Eesti e-ostlejatest on nooremad inimesed. Vanemaealiste seas on sagedasemad e-poest ostmisega seotud hirmud ja müüdid. Kui aga on teada, kuidas e-poodelda turvaliselt, siis seda mugavat lahendust pelgama ei peaks.

 

E-ostlemisel pea meeles:

 

1. Kiire hinna- ja tootevõrdlus. Enne ostu sooritamist saab e-poest uurida tooteinfot, otsida alternatiive, võrrelda erinevate toodete hindu ja tarnetingimusi. Suur eelis on see näiteks maapiirkondades, kus mõned kauplused võivad asuda üksteisest kaugel - kokku saab hoida nii oma aega kui ka sõiduks kuluvat kütust. Läbi e-poodide on võimalik osa saada kaubanduskeskuses olevast kaubast – olgu selleks siis näiteks riided, toidukaubad või kodumasinad.

2. Turvalisus ennekõike! Enne e-ostu sooritamist, tasub veenduda poe turvalisuses. Kontrolli, kas e-poe esilehel on olemas tema aadress, kas tegemist on juriidilise või eraisikuga ning kas pood on registreeritud äriregistris. E-poe esilehel peaks olemas olema kaupmehe kontaktid (e-mail, telefon, aadress). Lisaks tasub lugeda teiste ostjate tagasisidet e-poe ja toodete kohta – kui kommentaare ei ole, võib see olla ohumärk.

3. Tarnetingimustega tutvumine. E-ostlemise mugavuseks on see, et kaup tuuakse kas koju või lähimasse pakiautomaati. Nii kasutavad paljud e-poodlemist just suuremõõtmeliste toodete (näiteks kodumasinad, mööbel) tellimiseks, et kojuvedu mugavamalt ja soodsamalt korraldada. Kindlasti tasub tutvuda enne ostu sooritamist e-poe tarnetingimustega, et hiljem poleks arusaamatusi või ebameeldivusi.

4. Erinevad maksevõimalused. Eesti e-poodidest ostes on mugav kasutada läbi pangalingi tasumist. Välismaisest e-poest ostes on võimalusel mõistlik teha konto PayPalis, mis turvab ja garanteerib, et müüja on usaldusväärne.

5. Sobimatud tooted saab tagastada. Eestis kehtiva võlaõigusseaduse järgi on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast toote Sinuni jõudmist ehk tagastada e-poest ostetud tooted, põhjust avaldamata. Loomulikult peab toode olema kasutamata ja rikkumata.

6. Usaldusmärgis loob usalduse. Kui e-poodleda esmakordselt, on kõhklused normaalsed, ent üldjuhul hajuvad need juba pärast esimest paari korda, kui tellitud tooted on lubatud ajal kohale jõudnud. Ostjatele on kindlustunde tagamiseks paljudele turvalistele e-poodidele antud välja „Turvalise ostukoha“ usaldusmärgis. Usaldusmärgist kannab Eestis hetkel üle saja e-poe, mis seatud tingimustele vastavad. Millised e-poed „Turvalise ostukoha“ usaldusmärgist kannavad, vaata Eesti E-kaubanduse Liidu kodulehelt.

 

Kui tunned, et väiksemate või suuremate e-ostude jaoks on vaja lisaraha, siis Omaraha.ee saab Sulle alati abiks olla! Tutvu laenupakkumistega SIIN. Turvalist e-ostlemist!

 

Laen on finantskohustus. Enne lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga.

 

 
  Share with email
 Be aware of best offers!

Log in